Ing. Hybský Petr
Články tohoto autora:
Ejpovické tunely – průběh výstavby
V závěru loňského roku byly do provozu uvedeny oba ejpovické tunely. Jako první byl dne 15. listopadu 2018 zprovozněn jižní tunel, kterým v 16:20 projel vůbec první nákladní vlak. Severní tunel se svého zprovoznění dočkal o necelý měsíc později, konkrétně 7. prosince 2018. Síť železničních drah SŽDC se tak rozrostla o dva tunelové tubusy délky v součtu přesahující 8 000 m; nejdelších železničních tunelů na území ČR. V následujícím článku se však ...
Celý článek zdeRažba tunelů Ejpovice
Počátkem října loňského roku bylo několik tisícovek přihlížejících z řad laické i odborné veřejnosti v plzeňské části Doubravka svědky nevšední události. Okamžiku, kdy dosud největší tunelovací stroj nasazený v prostředí českého podzemního stavitelství dokončil poslední metry své ražby a skrze portálovou stěnu ze stříkaného betonu vykoukla jeho rotující řezná hlava. Byla to chvíle vskutku jedinečná, protože byly zároveň dokončovány poslední metry...
Celý článek zdeVýstavba metra V.A – realizace jednokolejných traťových tunelů
Když se šestadvacátého listopadu loňského roku před zraky mnoha významných hostů v čele s Martinem Herrenknechtem a Bohuslavem Svobodou začaly bortit části podzemních stěn v prostoru konců obratových kolejí stanice Dejvická a postupně se začaly objevovat řezné hlavy tunelovacích strojů Tondy a Adély, mohli si zaměstnanci zodpovědní za výstavbu jednokolejných traťových tunelů oddechnout. Právě v tomto okamžiku totiž bylo možné konstatovat, že více...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>