Bc. Pýcha Marek
Články tohoto autora:
Chování bezstykové koleje na mostě s velkým dilatačním zařízením
V posledních letech jsou zřizovány kolejové tratě na mostních objektech s dilatujícími délkami 200 m a více. Tyto konstrukce vyžadují samostatné řešení spolupůsobení koleje a mostu v návaznosti na přilehlé traťové úseky koleje. V tomto článku jsou zapracovány výsledky měření prováděných v rámci řešení Výzkumného záměru MSM6840770001....
Celý článek zdeÚčinnost vysokopevnostních záchytných plotů při alternativním použití
V roce 2008 byla realizována na svahu železniční trati Všetaty – Děčín v km 416,000 – 416,750 sanace soustředěných drah odtoku – erozních rýh pomocí vysokopevnostních záchytných plotů. Cílem aplikace vysokopevnostních záchytných plotů na svahu o extrémním sklonu bylo minimalizovat účinky zemito‑kamenitých proudů, které v tomto úseku ohrožují bezpečnost železničního provozu. V článku jsou popsány základní příčiny vzniku zemito-kamenitých proudů na...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>