Ing. Mára Jiří
Články tohoto autora:
Ejpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavby
V současnosti probíhá realizace nejdelšího železničního tunelu v ČR, z katastru obce Kyšice mezi Ejpovicemi do Plzně. Projektová příprava stavby probíhala od roku 2002 a na konci roku 2015 by mohlo být vyraženo přibližně 60 % délky jižního tunelu....
Celý článek zdeRealizace tunelů 4. koridoru Votice – Benešov
Příspěvek popisuje realizaci staveb dvoukolejných tunelů – Tomického I. a II., Olbramovického, Votického a Zahradnického, které jsou součástí právě dokončovaného modernizovaného traťového úseku Votice – Benešov u Tábora na IV. železničním koridoru Dolní Dvořiště – Praha Hostivař. Tunely Zahradnický, Olbramovický a Votický jsou již provozovány, Tomické I. a II. budou dokončeny do srpna 2012....
Celý článek zdeTunel Jablunkov – zhodnocení geotechnických rizik přestavby železničního tunelu
Do stavby „Optimalizace trati státní hranice SR – Mosty u Jablunkova – Bystřice nad Olší“ spadá i stavební objekt přestavby tunelu Jablunkov. Jablunkovským průsmykem byly na konci 19., resp. začátku 20. století vyraženy dva jednokolejné tunely, které jsou v dnešní době na konci svých životností. V rámci rekonstrukce III. železničního koridoru se proto přistoupilo k přestrojení mladšího tunelu na dvojkolejný v parametrech, ...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>