KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Ing. Gramblička Michal

Ing. Gramblička Michal

Články tohoto autora:

Prorážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – Plzeň

Prorážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – Plzeň
Publikováno: 16.1.2017

Myšlenka modernizace trati Rokycany – Plzeň se zrodila po přelomu tisíciletí; reálně se projektová příprava nastartovala až v roce 2003, kdy přípravná dokumentace vyřešila přechod masivů Homolka a Chlum dvojicí dvoukolejných tunelů dl. 2 400 a 1 300 m a mezilehlým zářezem, ve kterém byla umístěna železniční zastávka. Každý z obou tunelů byl vybaven vlastní, paralelně vedenou únikovou štolou. Trasa tunelů byla vedena ve směru přibližně VJV – ZSZ a...

Celý článek zde

Ejpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavby

Ejpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavby
Publikováno: 22.1.2016

V současnosti probíhá realizace nejdelšího železničního tunelu v ČR, z katastru obce Kyšice mezi Ejpovicemi do Plzně. Projektová příprava stavby probíhala od roku 2002 a na konci roku 2015 by mohlo být vyraženo přibližně 60 % délky jižního tunelu....

Celý článek zde

Železničný tunel Turecký vrch

Železničný tunel Turecký vrch
Publikováno: 8.8.2014

Stavba ŽSR Modernizácia železničnej trate Nové Mesto nad Váhom – Púchov, žkm 100,500–159,100 pre traťovú rýchlosť do 160 km/h je súčasťou medzinárodných koridorov a vybraného ťahu Bratislava – Žilina – Čadca – Skalité – štátna hranica s Poľskou republikou. Podľa predbežného členenia ide o súčasť koridoru č. V, vetva A2, úsek Nové Mesto nad Váhom – Púchov v dĺžke asi 60 km....

Celý článek zde

Aktuální stav projektové přípravy nových železničních tunelů IV. koridoru

Aktuální stav projektové přípravy nových železničních tunelů IV. koridoru
Publikováno: 30.5.2013

Příprava a realizace staveb na IV. železničním koridoru do oblasti jižních Čech z Prahy do Českých Budějovic je v plném proudu, především u Benešova, Votic a Tábora. Dokončen byl úsek Votice – Benešov u Prahy, kde bylo vybudováno celkem 5 tunelů. Další traťové úseky s plánovanými 6 tunely se intenzivně připravují. Příspěvek nás podrobněji seznámí s navrhovaným technickým řešením 4 tunelů, které byly projektovány firmou SUDOP PRAHA a. s....

Celý článek zde

Realizace tunelů 4. koridoru Votice – Benešov

Realizace tunelů 4. koridoru Votice – Benešov
Publikováno: 25.5.2012

Příspěvek popisuje realizaci staveb dvoukolejných tunelů – Tomického I. a II., Olbramovického, Votického a Zahradnického, které jsou součástí právě dokončovaného modernizovaného traťového úseku Votice – Benešov u Tábora na IV. železničním koridoru Dolní Dvořiště – Praha Hostivař. Tunely Zahradnický, Olbramovický a Votický jsou již provozovány, Tomické I. a II. budou dokončeny do srpna 2012....

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice