Ing. Velebil Jiří
Články tohoto autora:
Prorážka prvního Ejpovického tunelu na trati Rokycany – Plzeň
Myšlenka modernizace trati Rokycany – Plzeň se zrodila po přelomu tisíciletí; reálně se projektová příprava nastartovala až v roce 2003, kdy přípravná dokumentace vyřešila přechod masivů Homolka a Chlum dvojicí dvoukolejných tunelů dl. 2 400 a 1 300 m a mezilehlým zářezem, ve kterém byla umístěna železniční zastávka. Každý z obou tunelů byl vybaven vlastní, paralelně vedenou únikovou štolou. Trasa tunelů byla vedena ve směru přibližně VJV – ZSZ a...
Celý článek zdeEjpovické tunely: historie projektové přípravy a současnost výstavby
V současnosti probíhá realizace nejdelšího železničního tunelu v ČR, z katastru obce Kyšice mezi Ejpovicemi do Plzně. Projektová příprava stavby probíhala od roku 2002 a na konci roku 2015 by mohlo být vyraženo přibližně 60 % délky jižního tunelu....
Celý článek zdeRealizace tunelů 4. koridoru Votice – Benešov
Příspěvek popisuje realizaci staveb dvoukolejných tunelů – Tomického I. a II., Olbramovického, Votického a Zahradnického, které jsou součástí právě dokončovaného modernizovaného traťového úseku Votice – Benešov u Tábora na IV. železničním koridoru Dolní Dvořiště – Praha Hostivař. Tunely Zahradnický, Olbramovický a Votický jsou již provozovány, Tomické I. a II. budou dokončeny do srpna 2012....
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>