KONSTRUKCE Media, s. r. o.Com4In Group
ISSN 1803-8441
English - Google Translate Česky - Překladač Google French - Google Translate Italian - Google Translate German - Google Translate Polish - Google Translate Spanish - Google Translate Swedish - Google Translate   |   Přihlásit se   
Nacházíte se:  Úvod    Informace o autorovi - Prof. Ing. Křístek Vladimír DrSc., dr.h.c., FEng.

Prof. Ing. Křístek Vladimír DrSc., dr.h.c., FEng.

Články tohoto autora:

Optimalizace návrhu a úprav mostů z hlediska celoživotních nákladů

Optimalizace návrhu a úprav mostů z hlediska celoživotních nákladů
Publikováno: 26.10.2011

V České republice se v současné době nachází asi 16 500 mostů na silnicích a dálnicích, další mostní objekty jsou na železničních tratích a ve vlastnictví obcí. Údržba, opravy a přestavby takového množství objektů jsou technicky i finančně velmi náročné. Jako podklad pro optimalizaci řešení mostních objektů i stavebních úprav prováděných během doby jejich životnosti je zpracovávána studie různých typů mostních objektů a jejich variant s důkladným...

Celý článek zde

Zpoplatněný článekExtrémní navrhované situace konstrukcí - účinek výbuchu

Publikováno: 10.8.2008, Aktualizováno: 26.11.2008 00:18

Na bezpečnost na komunikaci můžeme nahlížet primárně jako na bezpečnost silničního provozu určovanou předpisy silničního provozu a pořádku na komunikaci, které by měly při jejich dodržování přispět k bezpečnosti jízdy. V případě, že se již, ať z jakýchkoli důvodů, nehoda na komunikaci stane, je třeba, aby byla komunikace ve všech svých místech přizpůsobena v první řadě záchraně lidských životů a v řadě druhé záchraně věcného majetku. Představa do...

Celý článek zde

Analýza příčin a návrh opatření pro zabránění vzniku nadměrných předpjatých mostů velkých rozpětí

Publikováno: 7.7.2008, Aktualizováno: 30.11.2008 23:50

1. PROBLEMATIKA PRŮHYBŮ, DOPORUČENÍ PRO NÁVRH Při navrhování předpjatých mostních konstrukcí velkých rozpětí je nutno postupovat tak, aby byly respektovány všechny známé faktory ovlivňující nárůst průhybů, postupovat spíše konzervativně (oproti snaze dostávat se na hranice možností současných návrhových předpisů). Je evidentní, že vyšší ohybová tuhost konstrukce a obvykle i vyšší stupeň vhodně uspořádaného předpětí přispívá ke zmenšení průhybů....

Celý článek zde
  • <<
  • <
  • 1
  • >
  • >>

Server Vodohospodářské stavby

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice

Rekonstrukce Vodního díla Nechranice