Ing. Letocha Petr
Články tohoto autora:
Rozšíření průmyslové zóny Vrchlabí – jih, regionální infrastruktura I/14 Vrchlabí úsek Nerudova – Nádražní
V rámci rozšiřování průmyslové zóny Vrchlabí jako součást projektů souvisejících silničních stavebních akcí je v realizaci i stavba I/14 Vrchlabí, Nerudova – Nádraží. Stavba zahrnuje demolici mostu přes řeku Labe v městě Vrchlabí a následně jeho novostavbu, rekonstrukci stávající přilehlé komunikace I/14, optimalizaci podélných parkovacích stání v ulici Tyršova, výstavbu středních dělících ostrůvků, rozšíření uličního prostoru pro umístění odbočo...
Celý článek zdeI/15 Litoměřice, mosty ev. č. 15-040, 15-041, 15-042 a 15-043
Přemostění řeky Labe v Litoměřicích se datuje již od poloviny 15. století, cca od roku 1452. Je zmíněn v privilegiu krále Ladislava Pohrobka z roku 1454, které umožňuje Litoměřickým vybírat na mostě clo. Tento dřevěný, částečně krytý most přes Labe byl v průběhu doby upravován. Jeho délka činila 575 metrů, šířka 4 metry (od 18. století 8 metrů). Most byl opakovaně stržen povodní a několikráte – hlavně v průběhu třicetileté války – spálen. Při opr...
Celý článek zdeSilnice I/11 Oldřichovice – Bystřice
Jedná se o novostavbu silnice I. třídy na úseku Český Těšín – Mosty u Jablunkova o čtyřech jízdních pruzích kategorie S 24,5/100 v délce 6 240 m, která bude nahrazovat stávající silnici procházející zastavěným územím okrajové části města Třinec, obcemi Oldřichovice, Lyžbice a Vendryně. Lokalita se nachází severně od CHKO Beskydy. Z hlediska dopravní funkce je komunikace využívána k tranzitní dopravě se Slovenskou a Polskou republikou. Je jedinou ...
Celý článek zdeRekonstrukce mostu evid. č. 20-069 na silnici I/20 v Písku
Most byl zbudován v roce 1989 a převádí silnici I/20 přes řeku Otavu. Je řešen jako pětipólový o rozpětích polí 20,1 + 33,6 + 43,2 + 33,6 + 20,1 m. Nosná konstrukce je tvořena prefabrikáty typu VS-2 z předpjatého betonu výšky 1,47 m. V příčném řezu je most tvořen 3 segmenty, které jsou propojeny monolitickou ŽB deskou. Podélné předpětí je vneseno kabely 24 ∅ P7. NK je uložená na hrncových ložiscích....
Celý článek zdeNový silniční most v obci Pouzdřany
Most na silnici III. třídy č. 4206 přes elektrifikovanou železniční trať SŽDC spojuje obec Pouzdřany s okolními obcemi a umožňuje spojení na Brno. Investorem díla je Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje, příspěvková organizace kraje, generálním dodavatelem společnost SDS EXMOST spol. s r. o....
Celý článek zdeObecná infrastruktura Segro Logistic Park Prague etapa IV. Česká republika
Jedná se o výstavbu technické infrastruktury a mimoúrovňové křižovatky v rámci výstavby hal skladového areálu v Hostivicích na západě Prahy u rychlostní silnice R6 a Pražského městského okruhu R1, který spojuje nejvýznamnější české dopravní trasy (dálnice D1, D5, D8, D11 a rychlostní komunikaci R10 – to vše v blízkosti mezinárodního letiště Praha-Ruzyně a železniční trati. Investorem stavby je společnost GrontInfra s. r. o....
Celý článek zdeSDS EXMOST představuje výstavbu Lávky přes Jizeru v Semilech a rekonstrukci tramvajových a silničních mostů „Ostrava-Svinov“
V souvislosti s realizovanými stavbami v loňském roce prezentujeme dvě technicky zajímavá a náročná díla, na kterých byla společnost SDS EXMOST spol. s r. o. buď generálním dodavatelem anebo členem sdružení. Jedná se o Lávku přes Jizeru v Semilech u stadionu a Revitalizaci přednádražního prostoru Svinov II. etapa – rekonstrukci tramvajových a silničních mostů....
Celý článek zdePrezentace staveb společnosti SDS EXMOST, spol. s r. o.
V souvislosti s realizovanými stavbami v letošním roce chceme prezentovat několik technicky zajímavých a náročných děl, na kterých byla společnost SDS EXMOST spol. s r. o. buď generálním dodavatelem anebo na nich zajišťovala kompletní dodávku betonářských prací. Jedná se o díla: Revitalizace přednádražního prostoru Svinov II. etapa, Most ev. č. 3703-10 Sudkov, most ev. č. 58-023 a zahraniční zakázku výstavby dálničních mostů na stavbě „Budowa aut...
Celý článek zdeNová lávka pro pěší v Hrádku nad Nisou
Projekt představuje jednopolovou železobetonovou visutou lávku s ocelovými příčníky, která je budována na místě původní lávky. Příčníky nové lávky jsou podporovány svislými ocelovými závěsy zakotvenými na řetězovce složené z průběžných ocelových táhel. Táhla jsou kotveny na každém břehu do pylonů tvaru A. Pylony jsou zajištěny stabilizačními táhly do kotevních bloků....
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>