Ing. Hátle Jindřich MBA
Články tohoto autora:
SO 65-20-01 Nový železniční most v km 91,301 – přemostění dálnice D3
Nový železniční most v km 91,301 je realizován v rámci stavby „Modernizace trati Tábor – Sudoměřice u Tábora“, která je jednou ze souboru staveb IV. Železničního tranzitního koridoru ze státní hranice u Děčína přes Prahu a České Budějovice až na státní hranici do Horního Dvořiště. Hlavním účelem stavby je uvedení železniční trati a souvisejících staveb a zařízení do technického stavu odpovídajícímu evropským parametrům a standardům. Hlavními cíli...
Celý článek zdeRekonstrukce železničního mostu v km 2,089 přes Labe na trati Děčín – Jedlová z pohledu zhotovitele
Hlavní část rekonstrukce mostu proběhla ve výluce železničního provozu v období od 18. září do 29. listopadu 2013. Předmětem rekonstrukce byla zejména výměna provizorní ocelové konstrukce ŽM 16 ze 70. let 20. století. Během rekonstrukce bylo také sanováno podzákladí mostu, byly odbourány původní úložné prahy a nahrazeny novými betonovými, pilíře byly zesíleny mikropilotami a na kamenných klenbách předmostí byly odbourány kamenné rovnaniny a nahra...
Celý článek zdeVýstavba Trojského mostu v Praze
Trojský most se stane nedílnou součástí vnitřního městského pražského okruhu a je jedním ze stavebních objektů výstavby tunelových komplexů Blanka v úseku Myslbekova – Pelc-Tyrolka. Staveniště, kde Trojský most vzniká, se nachází jen několik stovek metrů od mostu Barikádníků po proudu řeky Vltavy. Jedná se o unikátní konstrukčně velmi složitou stavbu, kde je pro úspěšné dokončení celého díla třeba řešit řadu technických výzev plynoucích prá...
Celý článek zde- <<
- <
- 1
- >
- >>